ללא עלות חודשית וללא התחייבות – כך תפרסמו בהצלחה בפייסבוק

אתם בד״כ משאירים טיפ במסעדה? אז שיתוף המאמר הזה הוא כמו טיפ… שתפו!

   זמן קריאה 6 דקות

גם כיום, יותר ממחצית הדרך לתוך 2021, פייסבוק משמרת את מעמדה האיתן כאחד מערוצי הדיגיטל המבוססים והעוצמתיים עבור בעלי עסקים ולקוחות כאחד. אין ספק כי זירת הפרסום בפייסבוק שוקקת חיים ומהווה את אחד הכלים השיווקיים העיקריים בידי בעלי עסקים למיתוג, חשיפה וכמובן, רכישה. ועדיין, עסקים רבים הולכים לאיבוד בנבכי הפלטפורמה, מתקשים בדיוק של המסר השיווקי, מפספסים את קהל המטרה שלהם ומשתעבדים להתחייבויות ולהוצאות גבוהות על בסיס חודשי. כיצד מפרסמים בהצלחה לקהל הנכון בתקציב מידתי? כל התשובות מחכות לכם כאן

החל מעסקים קטנים, דרך חברות ועד לתאגידים וגופים מסחריים, אינספור בעלי עסקים ברחבי העולם ובארץ, מבינים ומממשים הלכה למעשה את הפוטנציאל האדיר הטמון בפרסום איכותי בפייסבוק. הגדלת החשיפה, שבירת מחסומים גיאוגרפיים, היכרות עם המותג ואיך לא, מכירות, הם רק רשימה חלקית של יתרונות שמספקת הפלטפורמה הדיגיטלית הכי חמה ברשת. ועם זאת,  בעלי עסקים רבים מתלוננים על הוצאות גבוהות ותלות בחברות הדיגיטל, מתקשים ביצירת פרסום אפקטיבי ומניב תוצאות לאורך זמן והולכים לאיבוד במערכת הפרסום המשתנה תדיר. כיצד מפרסמים בהצלחה בפייסבוק ונהנים מהפירות מבלי לשבור תוכנית חיסכון? יצאנו לברר

מיליארדים משתמשים לא טועים – פייסבוק ערוץ הדיגיטל המוביל גם ב 2021

חדשות לבקרים אנחנו נחשפים לרשת חברתית חדשה ונוצצת המתיימרת להביא את הבשורה ולנער את עולם הדיגיטל מקצה לקצה בהציעה שירות חדשני ומרגש, אך מה לעשות, לרוב נראה כי הבשורה לא ממש חדשנית, או אטרקטיבית והרשת שהחלה בקול תרועה רמה, מסתיימת בקול ענות חלושה. ללא ספק, גם במחצית השניה של 2021, בואכה 2022, פייסבוק משאירה ענני אבק למתחרים. עם רזומה מפואר של יותר מ-2 מיליארד משתמשים ואינספור בעלי עסקים, פייסבוק היא, במובהק, המלכה הבלתי מעורערת של הרשתות החברתיות ופלטפורמת הדיגיטל הגדולה, המגוונת, הצבעונית ורחבת ההיקף שקיימת כיום.  

מרשת המבורגרים ועד למוסד לביטוח לאומי- פרסום בפייסבוק לכל היקף ומטרה 

כיום כל משתמש בפייסבוק יודע כי הוא יכול למצוא בו הכל מהכל. יתרה מכך, פייסבוק נותן פייט מכובד לגוגל ומסתמן כמנוע חיפוש לכל דבר ועניין, זוכרים את “דפי זהב”? אז פייסבוק היא החלופה המעודכנת, הדיגיטלית והאטרקטיבית. לכן, הפרסום בפייסבוק מתאים כמעט לכל סוגי העסקים, מוכרי מוצרים ונותני שירותים, ללא כל תלות בגודלם ובהיקף הפעילות שלהם. בהיותה פלטפורמה מגוונת, צבעונית, חוצת גילאים ורחבת היקף, תוכלו למצוא בה מנעד רחב של קהלי יעד, החל מבני נוער, דרך רווקים, זוגות, בעלי משפחה ואפילו קהל בוגר. עובדה אשר מקנה לפייסבוק יתרון משמעותי ומעניקה לה יכולת ייחודית לספק מענה לקהלים ועסקים שונים. יתרה מכך, זה כבר ממש לא סוד כי פייסבוק מחזיקה במאפיינים ייחודיים, מבוססי אלגוריתם, המאפשרים לבעלי העסקים לקלוע אל קהל הלקוחות שלהם ולדייק את ההצעה המתאימה עבורם.

במבחן התוצאה – אילו יתרונות מציע הפרסום בפייסבוק?

מערכת הפרסום בפייסבוק משמשת אינספור בעלי עסקים ולא בכדי. מדובר בכלי נגיש באופן יחסי, אפקטיבי וממוקד מטרת פרסום, עם יכולות מרשימות אשר מדברות בעד עצמן. לכאורה, באמצעות מספר צעדים פשוטים יכול כל בעל עסק, ליצור חשיפה רחבה, להגיע לקהל גדול של לקוחות והכל, בעלות שווה לכל נפש.  רגע, עם כל היתרונות הללו, מדוע הפרסום בפייסבוק הוא נושא רגיש ומתסכל עבור בעלי עסקים רבים?

אושרי ביטון, מנכ”ל ובעלים של חברת הדיגיטל  “אושרי ביטון שיווק דיגיטלי”, מסביר :

לפרסום בפייסבוק יש יתרונות רבים, אבל מלבד כל התועלות הללו שתכף אמנה כאן, אחד האלמנטים היפים בו הוא שניתן לבנות את הפרסום שלנו בהתאם למטרות שלנו ולפגוע בול באבני הדרך השיווקיים שלנו. בין אם מדובר בחשיפה, בהשקה של שירות חדש, במכירות, או למעשה כל מטרה שתרצו, לפייסבוק יש את היכולת לבנות את המענה המתאים עבורכם.  אז על מה מדובר?  

ריכזתי עבורכם כמה פלוסים חזקים: 

נוכחות דיגיטלית מרשימה – חשובה לכל עסק באשר הוא. לעסקים שאינם מפרסמים בגוגל, או למי שרוצה לתת בוסט לנוכחות שלו בגוגל. חשיפה חוצת גבולות – מאפשרת לעסקים מקומיים להגיע הרבה מעבר לגבולות הגיאוגרפיים שלהם. פרסום מותאם תקציב –  אחת הפלטפורמות הבודדות המאפשרות פרסום בתקציב גמיש ונוח שמתאים לכולם. יתרה מכך, במעט, תוכלו לקבל הרבה מאוד. טרגוט מדוייק של קהל שלכם – פילוח מבוסס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד ועוד. ואחרון, שחביב עליי באופן מיוחד, כמי שמנהל לא מעט קמפיינים : מערכת אשר מאפשרת לנו בחינה, מעקב וניטור מתמיד של הקמפיינים, כך שהפרסום בפייסבוק הוא דינמי ומאפשר לנו שינויים והתאמות בתנועה”

על פניו נשמע מעולה, אז איפה הבעיה?

“אני כבר קרוב ל 20 שנה בעולמות הדיגיטל, התחלתי בגיל צעיר מאוד וקפצתי ישר למים העמוקים עם עסקים גדולים בהיקפי פעילות עצומים. עם הזמן, העסק צמח והתפתח וכיום אנחנו מספקים מטריה רחבה של שירותים לעסקים קטנים וחברות גדולות, החל מבניית אתרים, קידום ושיווק וכמובן פרסום בפייסבוק. הזמן והניסיון לימדו אותי שאין דין לקוח אחד כלקוח אחר. אותו שירות לא בהכרח מתאים לכולם ולכן חשוב מאוד להתאים את המוצר המדויק לצורך של הלקוח ולמטרות שלו, בטווח המיידי וכמובן, בלונג ראן. לא פחות חשוב, להבליט את הערך הייחודי ואת התועלות עבור קהל היעד.”

לפרוט על הרגש – מחדדים תועלות ומספקים מענה ייחודיי

“בפרסום בפייסבוק חשוב מאוד לעורר רגש וליצור צורך, מדובר על אלמנט חשוב עבור כל בעל עסק. פרסום אפקטיבי הוא מבחינתי פרסום חזק ואותנטי שמעורר תגובה רגשית אצל הלקוח הפוטנציאלי ומניע אותו לפעולה. אחת הבעיות המרכזיות אצל עסקים רבים היא חוסר היכולת להדגיש בצורה מספיק מעניינת את התועלת של המוצר והשירות וכך הוא נטמע והולך לאיבוד בין אינספור מוצרים ושירותים דומים”. 

מפרסם מקצועי ומנוסה תמיד ידע למצוא את הפלוס ולמנף אותו נכון

“שמתי לב כי בעלי עסקים שיש להם שירות קצת פחות זוהר, כמו משרדי עורכי דין, ייעוץ וכד’,  מתקשים להעביר מסר שיווקי שמעורר רגש בנוגע לשירות או למוצר שלהם. אולי הם מרגישים שאין משהו כזה, אבל מבחינתי, אין חיה כזו. רגשות הם מנעד : זה יכול להיות פחד, או כעס ולא פחות חשוב, חיוביות, כמו רצון להתקדם, רצון להתייעל וכו׳.”

הצילו! – תקלות ועדכונים במערכת הפרסום 

“בתקופה האחרונה אני שומע מיותר ויותר בעלי עסקים על קשיים בהבנת המערכת ובשינויים שפייסבוק עורכים בממשק כל שני וחמישי. כאיש שיווק ודיגיטיל, אני מודע לקושי וחווה אותו בעצמי. עדכונים במערכת, קמפיינים שלא מאושרים ועוד ועוד.  בסוכנות הדיגיטל שלי, למדנו שחייבים להיות עם האצבע על הדופק, כל הזמן. אנחנו ערוכים להתמודד עם השינויים הללו ויש לנו את הכלים המעשיים לפתרון בעיות ממוקד, מהיר ויעיל”

לא רואים את האופק – חוזה כובל והוצאות בלתי פוסקות

“נקודה נוספת שחשוב לי להעלות, הוא נושא ההתחייבות והעלות הכספית. בעלי עסקים רבים מתחייבים לחברות דיגיטל שונות לאורך זמן, מה שהופך את הפרסום בפייסבוק להוצאה כבדה מאוד וייתכן שגם להרבה פחות משתלמת. אל תבינו אותי לא נכון, אני חושב כי אין תחליף למומחה קידום, למקצועיות ולידע שהוא מביא עמו. עם זאת, ברור לי, כי האופציה הזו לא בהכרח מתאימה לכולם. אני עובד מול חברות ענק וגם מול עסקים קטנים ועל כן אני מודע לכך כי ישנם לא מעט עסקים המתקשים לשלם ריטיינר חודשי למקדם – עלויות הנעות בין מאות לאלפי שקלים, וזאת עוד בטרם התשלום לפייסבוק.”

כמו כפפה ליד – פתרונות בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם

“מנסיוני, התשובה לבעיה פשוטה, התאמת הפתרון ללקוח. קשה למצוא פתרון גנרי שמתאים לכולם, לכן, אנחנו בונים לכל לקוח תוכנית ייעודית ומותאמת צרכים, הכוללת מחקר, בניית אסטרטגיה דיגיטלית, עיצוב, תוכן ועוד ועוד. כל התוכניות שלנו כוללות הדרכה, ליווי ומגוון מסלולים בהתאמה אישית לצרכי העסק”

בנוסף, לאחרונה השקנו שירות חדש וייחודי מסוגו, חבילת פרסום מלאה ומקיפה, ללא התחייבות חודשית ובעלות חד פעמית. החבילה הזו מתאימה במיוחד לעסקים קטנים, כאלו שמערכת הפרסום בפייסבוק אינה זרה להם, או כבר פרסמו בעבר ולא השיגו את התוצאות הרצויות, אבל כן רוצים לעשות זאת באופן עצמאי וזקוקים ליד מקצועית והכוונה. היא כוללת את כל המרכיבים החשובים לפרסום מנצח בפייסבוק ומספקת להם כלים “לרוץ למרחקים” באמצעות ליווי מקצועי, הדרכות אישיות וידע חשוב מעולמות הדיגיטל. “

אני מזמין אתכם ליצור עמנו קשר, לקבל הצצה לעולמות הפרסום בפייסבוק ולמצוא את הפתרון המדויק עבור העסק שלכם!

אושרי ביטון, מנכ”ל ובעלים בחברת “אושרי ביטון שיווק דיגיטלי”, המציעה סל מלא של שירותים תחת קורת גג משפחתית אחת. החל מיצירת תוכן, גרפיקה, בניית אתרים ועד לקצפת: קידום ושיווק. אושרי משווק ומקדם בעלי עסקים בעל ניסיון רב, כותב תוכן יצירתי ומומחה בבניית קהלי מטרה מפולחים היטב.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

שיווק פשוט

שיווק פשוט ואיכותי

   זמן קריאה 8 דקות במאמר הקצר שלפניכם נסקור 2 דברים (+ בסוף המאמר מחכה לכם מתנה ממני): מה גרם לעולם השיווק להפוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Scroll to Top

קבל טיפים
שרק עסקים חכמים מקבלים

טיפים מנצחים לשיווק עסקים בדיגיטל, ליצירת זרם לקוחות יציב ואיכותי!