המדריך המלא לבניית קישורים וכיצד להשיג קישורים נוספים לאתר האינטרנט שלך

בניית קישורים ו SEO

אתם בד״כ משאירים טיפ במסעדה? אז שיתוף המאמר הזה הוא כמו טיפ… שתפו!

   זמן קריאה 3 דקות

הקדמה: מהי בניית קישורים?

בניית קישורים היא תהליך של רכישת קישורים מאתרים אחרים כדי לשפר את דירוג האתר שלך בתוצאות מנועי החיפוש.

בניית קישורים היא היבט חשוב של SEO עבור כל אתר אינטרנט. אפשר לקרוא לזה גם רכישת קישורים וזהו תהליך שנעשה בו שימוש במשך שנים רבות כדי לסייע בשיפור הדירוג במנועי החיפוש.

חשוב שתהיה לך אסטרטגיית בניית קישורים אם אתה רוצה לדרג טוב בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). ישנם סוגים שונים של אסטרטגיות לבניית קישורים וכולם יעילים בדרכם.

כיצד לבנות קישורים עם שיווק תוכן

הקשר בין שיווק תוכן לבניית קישורים הוא קשר מורכב. קשה לומר שיש תשובה מוחלטת בכל הנוגע לאופן בניית קישורים עם תוכן שיווקי.

אבל, אם אתה רוצה שאסטרטגיית שיווק התוכן שלך תהיה יעילה ותקבל קישורים נכנסים באיכות גבוהה, עליך לוודא שאתה עושה את הפעולות הבאות:

– יצירת תוכן איכותי לקהל היעד שלך. תוכן איכותי לרוב יגרום לאנשים (שאתה אפילו לא מכיר) לכתוב תקציר על המאמר שלך באתר אחר, ולהוציא ממנו קישור אליך. תופתע אבל זה קרה לי אפילו מאתר עם סיומת ac.il שזה אקדמאי ויש לקישור מאתר כזה ערך רב בגוגל וכל זה ממאמר פשוט שכתבתי בתמימות על ״האשטאגים״ מבלי שביצעתי שום מחקר טרנדיות או מילות מפתח, פשוט כתבתי על משהו שעניין אותי וריכזתי שם מידע בעל ערך רב באמצעות מחקרים שקראתי.

– יצירת רשימה של משפיענים בתעשייה שלך, שעשויים להיות מעוניינים לשתף או לקשר לתוכן שלך. תעבור על חשבונות לינקדין, אינסטגרם, פייסבוק -ווטאבר.. העיקר שתגיע לאנשים חזקים בתעשייה, אבל לא חזקים מדי, כאלה שאתה תעניין אותם. שתף איתם קישור למאמר שלך ותשאל את דעתם – אל תבקש מהם ישירות לקשר אליך בבלוג שלהם…אלא תיצור עניין ותגרום להם להסתקרן אודות התוכן שלך, ואם המאץ׳ ביניכם יהיה מספיק חזק – אתה לא יודע לאן זה יוביל.

– צור סדרת פוסטים בבלוג ושתף אותם בערוצי מדיה חברתית כמו לינקדאין או פייסבוק.

גם זה סוג של ״שלח לחמך״ – שלח תוכן טוב להרבה ערוצי מדיה, ואנשים רבים ייחשפו וסביר שכמה מהם ירצו לשתף או לקשר למאמר שלך מהאתר שלהם. מעבר לכך שיש חשיבות רבה לסיגנלים שמגיעים מהרשתות החברתיות עם קישור לאתר שלך, אפילו שהקישור הוא nofollow – עדיין הוא בעל ערך רב!

עד כאן זה ממש היו הסברים על בנייה ״טבעית״ של קישורים.

הדרך הנוספת והמהירה היא קניית קישורים. ניתן לרכוש קישורים מריסלרים של אתרים גדולים כמו ישראל היום, וואינט, n12 וגם של אתרים קטנים יותר – ממש בתשלום. לאותם ריסלרים יש מחירון מתעדכן ואפשר ממש לרכוש מאמר. אני ממליץ שתעשו את זה בזהירות ובטוב טעם ולא להשתולל אחרת זה יכול להזיק לאתר שלכם יותר מאשר להועיל, אבל ללא ספק זו שיטה שאנשים משתמשים בה ואי אפשר להתכחש שגם ב 2022 זה עדיין משפיע לטובה על הדירוג במנוע החיפוש.

מסקנה: הדרכים הטובות ביותר להשיג קישורים נוספים לאתר האינטרנט שלך

ראינו שאחת הדרכים הטובות ביותר להשיג קישורים נוספים היא לעשות שימוש במדיה חברתית.

מדיה חברתית היא דרך מצוינת להוציא את התוכן שלך החוצה, והיא גם פלטפורמה מצוינת לקבלת קישורים חדשים.

הדבר השני שאתה יכול לעשות הוא ליצור פיסת תוכן מדהימה ולאחר מכן לשלוח אימייל לאנשים, בתקווה שהם יחזרו אליך. עדיף לאנשים חזקים מהתעשייה שלך, קולגות… לא לחשוש מעניין התחרות. רצוי כמובן שהתחרות לא תהיה ישירה על אותו הקהל (למשל – איזור גיאוגרפי).

בעוד ששתי השיטות הללו יעילות מאוד, הייתי אומר שהדרך הטובה ביותר להשיג קישורים נוספים היא באמצעות שימוש בשירותי ריסלרים שמייצגים מגוון של אתרים.

ואולי זה יחדד לך כמה חשוב לבצע פעולות SEO (קידום אורגני בגוגל) על האתר שלך, ככל שהאתר מדורג יותר גבוה כך הוא מייצר יותר עניין אצל בעלי אינטרסים שירצו לפרסם אצלך מאמרים, אולי בתשלום? 🙂 תחשבו על זה.. מווואה…

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

שיווק פשוט

שיווק פשוט ואיכותי

   זמן קריאה 8 דקות במאמר הקצר שלפניכם נסקור 2 דברים (+ בסוף המאמר מחכה לכם מתנה ממני): מה גרם לעולם השיווק להפוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Scroll to Top

קבל טיפים
שרק עסקים חכמים מקבלים

טיפים מנצחים לשיווק עסקים בדיגיטל, ליצירת זרם לקוחות יציב ואיכותי!